تمام آنچه مورد نیاز شماست…

جمعه 7 اردیبهشت 1403

دانلود سوالات کنکور ارشد حقوق

«دانلود رایگان سوالات کنکور کارشناسی ارشد حقوق»

کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته، هر سال توسط سازمان سنجش آموزش کشور، در کلیه گروه ها و رشته های تحصیلی (غیرپزشکی) به صورت کشوری و سراسری در زمان مشخص برگزار می شود. سازمان سنجش آموزش کشور، به عنوان متولی برگزاری این آزمون، چند روز پس از برگزاری کنکور ارشد، دفترچه سوالات این آزمون را به تکفکیک گروه-رشته های آزمونی در سایت خود منتشر می کند.

متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی این سازمان، نسخه رسمی دفترچه سوالات آزمون در گروه امتحانی مورد نظر خود را دریافت نمایند. کلید سوالات آزمون نیز مدتی بعد از برگزاری آزمون در همین وبسایت قرار می گیرد.

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد حقوق

برای متقاضیان و داوطلبان گروه حقوق، دانلود رایگان سوالات آزمون مجموعه امتحانی حقوق به عنوان یک مرجع کنکوری استاندارد و قابل اعتماد محسوب می شود. بررسی سوالات آزمون های دوره ها و سنوات گذشته، می تواند دید بسیار مناسبی از سطح دشواری و نحوه طراحی سوالات آزمون به داوطلب بدهد.

در این نوشته دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته در گروه امتحانی حقوق را که به صورت رسمی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است می توانید به صورت رایگان دانلود نمایید:

دانلود سوالات کنکور کارشناسی ارشد حقوق 1399

لازم به تاکید است که با وجود ارائه پاسخ و تحلیل سوالات آزمون از سوی اساتید و موسسات آموزشی، در نهایت آنچه ملاک و معیار تصحیح آزمون و ارائه کارنامه نهایی داوطلبان کنکور ارشد است، کلیدهای رسمی ارائه شده از سوی سازمان سنجش آموزش کشور در وبسایت رسمی این سازمان می باشد.

موسسه آموزش عالی
سپهر سخن