تمام آنچه مورد نیاز شماست…

جمعه 7 اردیبهشت 1403

کلاس آمادگی آزمون سردفتری سپهرسخن

کلاس آزمون سردفتری اسناد رسمی، به منظور آموزش فارغ التحصیلان رشته حقوق، جهت احراز شرایط علمی و تسلط بر مباحث آزمون سردفتری برای شرکت و کسب موفقیت در این آزمون برگزار می‌شود. موسسه سپهرسخن به عنوان بهترین و نخستین مجری برگزاری کلاس‌­های آمادگی آزمون سردفتری به صورت حضوری در استان البرز و شهر کرج طی سالیان گذشته، با همکاری اساتید مجرب و حرفه‌ای دوره‌های حقوقی، در این مسیر همراه و یاری‌­رسان داوطلبان شرکت در آزمون سردفتری بوده است.

نحوه برگزاری کلاس آمادگی آزمون سردفتری سپهرسخن

کلاس آمادگی آزمون سردفتری در موسسه سپهرسخن به صورت حضوری برگزار می‌شود. همچنین تحت شرایط خاص، برگزاری کلاس‌ها به صورت آنلاین و یا غیرحضوری (پکیج‌های آموزشی) می‌تواند صورت گیرد. اما بر اساس تجربیات پیشین، کلاس‌های حضوری موثرترین شیوه کسب موفقیت در آزمون سردفتری می‌باشد.

در کلاس حضوری سردفتری، اساتید سرفصل‌های این آزمون را به صورت پایه‌ای و آزمون‌محور به داوطلبان آموزش می‌دهند. همچنین نکات مهم و خلاصه مطالب تدریس شده، به صورت جزوات آموزشی و سوالات شبیه‌سازی شده به داوطلبان ارائه می‌گردد.

آزمون سردفتری در چند سال اخیر به صورت نامنظم و براساس نیاز سازمان ثبت اسناد و املاک هرچند سال یکبار برگزار شده است. اما براساس قانون اخیر طرح تسهیل، سازمان ثبت ملزم به برگزاری آزمون سردفتری به صورت سالانه می‌باشد. از همین رو، برگزاری دوره آزمون سردفتری در کرج، با برنامه‌ریزی منسجم و منظم در موسسه سپهرسخن در سال 1402 برگزار خواهد شد.

چرا دوره حضوری سپهرسخن بهترین نوع کلاس آزمون سردفتری است؟

برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوره حضوری سپهرسخن که موجب قبولی تضمینی در آزمون سردفتری خواهد شد عبارتند از:

کلاس‌های حضوری باعث ایجاد نظم و ریتم مشخص در روند مطالعه شما خواهد شد.

کلاس حضوری و همراهی با سایر داوطلبان به شما انگیزه میدهد و با تقویت حس رقابت در شما، منجر به تلاش مضاعف خواهد شد.

اساتید حرفه‌ای در زمینه قانون ثبت و آیین نامه‌های ثبتی، تخصص لازم برای آموزش نکات آزمونی به شما را دارند.

کلاس حضوری به صورت تعاملی برگزار می‌شود و شرکت شما در بحث‌ها و پرسش و پاسخ‌ها موجب تثبیت مطالب آموزش داده شده می‌گردد.

آموزش نکته‌محور و تدریس مباحث مهم و پیچده به زبان ساده، باعث می‌شود تا در زمان مطالعه و یادگیری شما صرفه‌جویی شود.

موارد فوق تنها بخشی از مزایای موسسه آموزشی سپهرسخن در برگزاری کلاس‌های آمادگی آزمون سردفتری در سال 1402 است. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام، اطلاع از هزینه و قیمت و همچنین ثبت‌نام در کلاس‌ها می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۲۵۱۰۱۰ تماس حاصل فرمایید.

دوره های آموزشی موسسه سپهر سخن

دوره آمادگی آزمون سردفتری ۱۴۰۲

در حال ثبت نام
موسسه آموزش عالی
سپهر سخن