تمام آنچه مورد نیاز شماست…

شنبه 8 اردیبهشت 1403

کلاس آمادگی آزمون وکالت سپهرسخن

شرکت در کلاس آزمون وکالت به فارغ‌التحصیلان رشته حقوق و متقاضیان آزمون وکالت کمک می‌کند تا مهارت‌ها و دانش لازم برای شرکت و قبولی در آزمون وکالت را کسب کنند. موسسه سپهرسخن بهترین موسسه حقوقی برگزار کننده دوره‌ آمادگی آزمون وکالت به صورت حضوری در استان البرز و شهر کرج است و هر ساله با همکاری اساتید برجسته و با تجربه دوره‌های حقوقی، به یاری داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون وکالت می‌شتابد.

در برگزاری کلاس‌های حضوری، اساتید مباحث آزمون وکالت را به صورت پایه‌ای، مفهومی و نکته‌محور به دانش‌پذیران تدریس می‌کنند. این مباحث ضمن تدریس در کلاس، در قالب جزوه‌های خلاصه‌نویسی شده و یا به صورت سوالات شبیه‌سازی شده آزمونی نیز ارائه می‌شوند.

نحوه برگزاری کلاس آزمون وکالت سپهر‌سخن

دوره های آمادگی آزمون وکالت، به شیوه‌های متفاوت و بر‌اساس امکانات موسسات آموزشی قابل ارائه است. این کلاس‌ها به صورت حضوری و در قالب دوره‌های آمادگی آزمون وکالت برگزار می‌شوند. علاوه بر این، برگزاری کلاس وکالت به صورت مجازی (آنلاین و آفلاین) و یا به صورت ارائه پکیج‌های آموزشی نیز در شرایط خاص میسر خواهد بود.

آنچه از تجربیات داوطلبان موفق و ناموفق آزمون‌های پیشین به طور قطع به اثبات رسیده این است که بیشترین تاثیر در کسب نتیجه دلخواه در آزمون وکالت را دوره آمادگی آزمون وکالت به صورت کلاس‌های حضوری داشته است.

در دوره‌های آمادگی آزمون وکالت موسسه سپهرسخن به عنوان بهترین موسسه برگزارکننده دوره های آمادگی آزمون‌های حقوقی به ویژه کلاس وکالت در کرج، طول مدت دوره‌ها به‌طور میانگین 5 ماه است. همچنین، کلاس‌ها معمولا 3 روز در هفته و در ساعات بعدازظهر برگزار خواهند شد. در شرایط خاص و زمان‌های نزدیک به آزمون، دوره‌ها به صورت فشرده‌تر نیز ممکن است برگزار شوند.

چرا کلاس حضوری سپهرسخن بهترین نوع کلاس آزمون وکالت است؟

دوره‌های آموزشی آزمون وکالت به صورت حضوری دارای مزایایی است که در سایر روش‌های آموزشی دیده نمی‌شود. برخی از مهم‌ترین ویژگی‌های دوره حضوری سپهرسخن که موجب قبولی تضمینی در آزمون وکالت خواهد شد عبارتند از:

  • شرکت در کلاس‌های حضوری به شما یک خط مشی و مسیر مشخص برای برنامه‌ریزی و مطالعه می‌دهد.
  • شرکت در کلاس و بودن در کنار داوطلبان دیگر باعث افزایش حس رقابت و ایجاد انگیزه‌ای مضاعف برای ادامه مسیر می‌شود.
  • شیوه‌های منحصر‌به‌فرد تدریس اساتید و استفاده از مثال‌های روزمره و گاهاً طنز باعث تثبیت مطالب در ناخودآگاه ذهن شما برای همیشه می‌شود.
  • حضور در کلاس به دلیل تنوع در سبک درس‌خواندن، از خستگی ذهنی جلوگیری می‌کند.
  • پرسش و پاسخ در کلاس حضوری آزمون وکالت باعث پویایی و اشتیاق برای مطالعه دقیق تر مباحث می‌گردد.
  • امکان طرح مشکلات و رفع سوالات درسی همیشه برای داوطلب وجود دارد.
  • با توجه به ارائه نکات مهم دروس و تسهیل مفاهیم پیچیده حقوقی در کلاس، سرعت مطالعه شما افزایش می‌یابد.

موارد فوق تنها بخشی از مزایای موسسه آموزشی سپهرسخن در برگزاری دوره‌های آمادگی آزمون وکالت به صورت حضوری است. در صورت وجود هرگونه سوال یا ابهام، اطلاع از هزینه و قیمت و همچنین ثبت‌نام در کلاس‌ها می‌توانید با شماره تلفن ۰۲۶۳۲۲۵۱۰۱۰ تماس حاصل فرمایید.

دوره های آموزشی موسسه سپهر سخن

دوره آمادگی آزمون وکالت ۱۴۰3

در حال ثبت نام

کلاس آمادگی آزمون وکالت ۱۴۰۲

پایان دوره
موسسه آموزش عالی
سپهر سخن