تمام آنچه مورد نیاز شماست…

یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

تاریخ ثبت نام آزمون سردفتری 1402 به احتمال زیاد 21 اسفند ماه است.

زمان ثبت نام آزمون سردفتری 1402

تاریخ ثبت نام آزمون سردفتری 1402 به احتمال زیاد از 21 اسفند ماه است.

در برخی از صفحات خبری و شبکه های اجتماعی اخباری در حال انتشار است که خبر از آغاز ثبت نام آزمون سردفتری از روز 21 اسفندماه می دهد!

این در حالی است که تنها 10 روز تا پایان سال 1402 باقی مانده و در صورت شروع ثبت نام در تاریخ مذکور، به طور قطع آزمون سردفتری 1402 در سال آینده برگزار خواهد شد.

پیش تر و در تیرماه امسال رییس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور، از برگزاری قطعی آزمون سردفتری در سال جاری خبر داده بود و چند ماه قبل نیز معاون این سازمان اعلام کرده بود که با سازمان سنجش بابت زمان شروع ثبت نام آزمون امسال هماهنگی های لازم انجام شده است.

آزمون قبلی سردفتری اسناد رسمی در سال 1401 برگزار شده و بر اساس قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، سازمان ثبت اسناد و املاک موظف به برگزاری یک نوبت آزمون سردفتری در سال می باشد.

چنانچه برگزاری آزمون 1402 موکول به سال آینده شود، طبق این قانون، آزمون سردفتری در سال آینده باید دو نوبت برگزار گردد.

حال باید منتظر بود مسئولان سازمان سنجش به عنوان متولی برگزاری این آزمون و همچنین مسئولان سازمان ثبت در رابطه با اخبار منتشر شده در فضای مجازی چه واکنش و اظهار نظری خواهند داشت.

لازم به ذکر است در صورت انتشار هر خبر یا اطلاعیه موثقی در این رابطه، واحد اخبار سپهرسخن نسبت به انتشار آن در این صفحه اقدام خواهد نمود.

منبع : خبرگزاری صدا و سیما

به روزرسانی: خبرگزاری صدا و سیما خبر فوق را از سایت حذف کرده است.


اینجا بخوانید:

﹥مطالب مرتبط:

اشتراک در
اطلاع از
guest
امتیاز شما
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسسه آموزش عالی
سپهر سخن