تمام آنچه مورد نیاز شماست…

پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

دادآفرین کرج

آزمون های آزمایشی دادآفرین در کرج

مشخصات دوره:

هزینه ثبت نام:

تماس بگیرید

موسسه آموزشی سپهرسخن را بسیاری از اعضای خانواده‌ی حقوقی، با نام دادآفرین کرج می شناسند. از جمله خدمات این موسسه برگزاری آزمون های آزمایشی طبقه بندی شده دادآفرین در کرج است.

سپهرسخن از سال 1393 به عنوان اولین نماینده انحصاری برگزاری آزمون های کشوری دادآفرین در استان البرز معرفی شد. از آن سال تا کنکور، هرساله مطابق برنامه زمان بندی اعلام شده از سوی موسسه مشاهیرمهر دادآفرین، بودجه بندی آزمون های مرحله ای و شرایط کاملا مشابه دادآفرین تهران، آزمون های آزمایشی را به صورت حضوری و اینترنتی برگزار می نماید.

برخی از شرایط و ویژگی های آزمون های آزمایشی دادآفرین

آزمونهای آزمایشی آمادگی آزمون وکالت موسسه در 18 یا 19 مرحله ( 11 مرحله طبقه بندی، 4 مرحله جامع طبقه بندی و 3 مرحله جامع کل) برگزار می شوند و دانشجو می تواند در آزمونها، هم به صورت حضوری و هم به صورت غیرحضوری (اینترنتی) شرکت نماید.

پس از اتمام زمان برگزاری آزمون، نتیجه آزمون به صورت کارنامه حاوی تعداد سوالات غلط، درست، نزده و معدل، همراه با پاسخنامه اسکن شده شخص دانشجو (جهت مقاسه با کلید آزمون) و دفترچه ای حاوی پاسخ تشریحی سوالات و نیز کلید آزمون، حداكثر ۵ دقیقه پس از اتمام آزمون حضوری و در کمتر از یک دقیقه پس از اتمام آزمون اینترنتی در اختیار دانشجویان محترم قرار خواهد گرفت.

پس از اتمام هر آزمون، رتبه بندی انجام و ساعاتی بعد، رتبه و وضعیت علمی دانشجو از طریق پیامک به شماره تلفن همراه درج شده در فرم ثبت نام، ارسال خواهد شد.

دانشجو میتواند با مراجعه به سایت موسسه و با ورود به “سیستم آنالیز نتایج آزمونها” در بخش “آزمونهای من”، با استفاده از کد کاربری و کلمه عبور خود، آنالیز و گزارشات مربوط به آزمون را مشاهده و از وضعیت علمی خود نسبت به سایر شرکت کنندگان و نفرات برتر، مطلع گردد.

به جهت لزوم رعایت اصل برابری میان شركت كنندگان آزمونهای آزمایشی چه به صورت حضوری و یا اینترنتی و با هدف ایجاد محدودیت زمانی و انجام رتبه بندی دقیق میان کلیه شرکت کنندگان، آزمونها در روز و تاریخ اعلامی راس ساعت آغاز و پس از اتمام زمان اعلامی، خاتمه خواهد یافت.

بدیهی است دانشجویانی که به صورت اینترنتی در آزمون شرکت می نمایند، در صورت عدم شرکت در آزمون و یا عدم ارسال پاسخنامه در تاریخ و یا ساعت اعلامی، در رتبه بندی قرار نخواهند گرفت.

مشاهده برنامه زمانی و بودجه بندی 6 مرحله آزمون آزمایشی – جمع بندی ویژه آزمون وکالت مرداد 1402

موسسه آموزش عالی
سپهر سخن