تمام آنچه مورد نیاز شماست…

شنبه 8 اردیبهشت 1403

آزمون های دادآفرین در کرج

آزمون های 18 مرحله ای دادآفرین 1403

مشخصات دوره:

هزینه ثبت نام:

3200000 تومان - واجدین شرایط مشمول تخفیف خواهند شد

زمان برگزاری:

از 24 آذر 1402 تا 30 شهریور 1403

شیوه برگزاری:

حضوری - اینترنی

محل برگزاری:

کرج - ساختمان مرکزی سپهرسخن

ثبت نام آزمون های آزمایشی 18 مرحله ای 1403 دادآفرین در کرج آغاز شده است. آزمون های طبقه بندی دادآفرین به صورت کشوری برگزار می شود و ثبت نام آن از شنبه 8 مهر 1402 شروع شده است.

جهت مشاهده بودجه بندی آزمون های آزمایشی 1403 کلیک کنید

آزمون های 18 مرحله از تاریخ 24 آبان ماه 1402 آغاز می شود و تا تاریخ 30 شهریور 1403 و به طور میانگین هر دو هفته یک بار در روزهای جمعه برگزار می شود. جدول زمان بندی آزمون های 18 مرحله ای دادآفرین   امسال پیش از شروع آزمون های 18 مرحله ای 2 مرحله آزمون رایگان تحت عنوان آزمون گام نخست به صورت اینترنتی برگزار می شود. برای ثبت نام در این دو مرحله کافیست به بخش سامانه هوشمند آزمون‌ها در سایت دادآفرین مراجعه نموده و مراحل ثبت نام را انجام دهید. آزمون های 18 مرحله ای به صورت تلفیقی است. یعنی داوطلبان برای هر یک از مراحل آزمون ها مجاز به شرکت به صورت حضوری در جلسه آزمون هستند، اما در صورتی که امکان حضور در هر یک از مرحله‌ها را نداشته باشند می توانند به صورت اینترنتی شرکت نمایند. کارنامه اولیه آزمون ها بلافاصله پس از تحویل پاسخبرگ صادر می شود و نتیجه نهایی شامل رتبه کشوری نیز نهایتا 2 ساعت پس از اتمام آزمون از طریق سامانه پیام کوتاه برای داوطلب ارسال می شود. برای هر یک از داوطلبان پس از ثبت نام، کد کاربری و رمز عبور صادر می شود و داوطلبان می توانند با مراجعه به سامانه هوشمند آزمون ها در پنل کاربری خود کلیه اطلاعات مربوط به آزمون های آزمایشی 1403 را مشاهده نموده و همچنین پس از هر آزمون تحلیل کامل سوالات آن آزمون و آنالیز فردی خود در آن آزمون را مشاهده نمایند. شهریه 18 مرحله آزمون کشوری دادآفرین 3200000 تومان می باشد که افراد زیر مشمول 30 درصد تخفیف شهریه می شوند:
  • افرادی که از سال 1398 به بعد از یکی از خدمات کلاس های حضوری یا آزمون های 18 مرحله ای دادآفرین استفاده کرده باشند.
  • فارغ التحصیلان دانشگاه های دولتی (روزانه) با معدل 17 به بالا در مقطع کارشناسی (با ارائه کپی برابر اصل گواهینامه فارغ التحصیلی هنگام ثبت نام در آزمون)
  • فارغ التحصیلان سایر دانشگاه ها با معدل 18 به بالا در مقطع کارشناسی (با ارائه کپی برابر اصل گواهینامه فارغ التحصیلی هنگام ثبت نام در آزمون)

برخی از امکانات آزمون های دادآفرین در نمایندگی کرج

  • بالاترین جامعه آماری حقیقی در آزمون های آزمایشی کشوری
  • دریافت آنی کارنامه پس از تحویل پاسخبرگ
  • امکان شرکت در آزمون ها به صورت حضوری یا اینترنتی به انتخاب خود داوطلب
  • اطلاع رسانی دقیق
  • فضای آزمونی استاندارد
  • برگزاری آزمون 1403 دادآفرین در کرج دقیقا مطابق با شرایط دفتر تهران
  • برگزاری کلاس وکالت مطابق برنامه ریزی موسسه سپهرسخن
 
موسسه آموزش عالی
سپهر سخن