تمام آنچه مورد نیاز شماست…

جمعه 7 اردیبهشت 1403

کلاس وکالت 1403

آمادگی آزمون وکالت 1403 – دوره اول

مشخصات دوره:

هزینه ثبت نام:

تماس بگیرید

زمان برگزاری:

هفته اول شهریورماه 1402

ظرفیت دوره:

45 نفر

شیوه برگزاری:

حضوری

محل برگزاری:

کرج - ساختمان مرکزی سپهرسخن

دوره اول آمادگی آزمون وکالت 1403 به صورت کلاس های حضوری در کرج برگزار می شود. تمامی مباحث این کلاس بر اساس آخرین تغییرات اعلام شده از سوی کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه برنامه‌ریزی و تدریس خواهد شد. سعی ما بر این است که تمام آنچه برای آمادگی آزمون وکالت مورد نیاز است را در موسسه آموزشی سپهرسخن و در شهر کرج، تامین و ارائه نماییم.

در دوره اول کلاس های حضوری آمادگی آزمون پذیرش کارآموزی وکالت کانون های وکلای دادگستری، اساتید تراز اول و نخبگان و نفرات برتر آزمون وکالت حضور دارند. این دوره در سال 1402 برگزار خواهد شد و با توجه به زمان شروع کلاس ها، بهترین دوره برای برنامه ریزی بلند مدت و منعطف برای آمادگی این آزمون به حساب می آید.

ثبت نام دوره اول آمادگی آزمون وکالت 1403 برای چه کسانی ضروری است؟

ثبت نام و شرکت در آزمون های ورودی کانون وکلای دادگستری، برای فارغ‌التحصیلان رشته حقوق و فقه که تمایل دارند به عرصه وکالت وارد شوند ضروری است. برای موفقیت در این آزمون ها، به آموزش مهارت‌هایی نیاز است که در دوره های آکادمیک به اندازه کافی مورد توجه قرار نمی گیرد. به‌منظور پاسخگویی به این نیاز، موسسات حقوقی مختلفی در کشور وجود دارند. اما بهترین گزینه در استان البرز برای علاقه‌مندان به حوزه حقوق، موسسه آموزشی سپهرسخن است. این موسسه با برگزاری کلاس های آمادگی آزمون وکالت در سال ۱۴۰۳، فرصت مطلوبی را برای کسب مهارت های لازم برای ورود به جامعه حقوقی کشور فراهم می کند. شما با شرکت در این کلاس ها، می توانید به راحتی مهارت های موردنیاز برای موفقیت در آزمون وکالت را کسب کنید و به حرفه وکالت با تسلط کامل و اطمینان وارد شوید.

ثبت نام دوره جامع قوانین خاص و متون فقه پس از شروع کلاس ها اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبانی که تمایل به شرکت در این کلاس ها دارند می توانند با قسمت مشاوره و ثبت نام هماهنگ نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

موسسه آموزش عالی
سپهر سخن