تمام آنچه مورد نیاز شماست…

شنبه 8 اردیبهشت 1403

کلاس وکالت 1403

کلاس آزمون وکالت 1403

مشخصات دوره:

هزینه ثبت نام:

تماس بگیرید

زمان برگزاری:

نیمه آذرماه

ظرفیت دوره:

45 نفر

شیوه برگزاری:

کلاس حضوری

محل برگزاری:

کرج - ساختمان مرکزی سپهرسخن

ثبت نام دوره های کلاس آزمون وکالت 1403 در قالب برگزاری دوره های آموزش حضوری در شهر کرج آغاز شد. دروه های آمادگی آزمون وکالت 1403 موسسه آموزشی سپهرسخن، بر اساس آخرین تغییرات اعلام شده از سوی کانون وکلای دادگستری، مرکز وکلای قوه قضاییه و سازمان سنجش آموزش کشور برنامه ریزی و برگزار می شود. در دوره آمادگی آزمون وکالت 1403 اساتید برجسته، نخبان و نفرات برتر آزمون های دوره های گذشته در حوزه تدریس و مشاوره تحصیلی با ما همکاری دارند. علاوه بر متقاضیان آزمون وکالت، داوطلبان آزمون سردفتری و آزمون قضاوت نیز می توانند با هماهنگی واحد مشاوره و ثبت نام برای شرکت در دوره های آمادگی آزمون سپهرسخن اقدام نمایند. لازم به توضیح است که هر دوره کلاس وکالت از زمان شروع به مدت 5 ماه ادامه می یابد.

چه کسانی می توانند در کلاس آزمون وکالت 1403 ثبت نام کنند؟

کلیه دانشجویان و فاغ‌التحصیلان رشته های حقوق و فقه و مبانی حقوق که متقاضی شرکت در آزمون کارآموزی وکالت کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه هستند، می توانند با شرکت در دوره های آموزش حضوری موسسه سپهرسخن شانس موفقیت خود را در این آزمون افزایش دهند. موسسه آموزشی سپهرسخن تنها مجری برگزاری کلاس های آمادگی آزمون وکالت در سطح استان البرز می باشد که سالانه با امار قبولی بالا و نتایج بسیار درخشان دانشجویان، این موسسه تبدیل به یکی از بهترین مجریان برگزاری دوره های آمادگی آزمون های حقوقی شده است.

همچنین شما با شرکت در این کلاس ها، می توانید به راحتی مهارت های مورد نیاز برای موفقیت در کلیه آزمون های حقوقی از جمله آزمون وکالت را کسب کنید و با تسلط کامل و اطمینان خاطر وارد حرفه تخصصی وکالت شوید.

ثبت نام برای دوره جامع قوانین خاص و متون فقه پس از شروع کلاس ها اطلاع رسانی خواهد شد. داوطلبانی که تمایل به شرکت در این کلاس ها دارند می توانند با قسمت مشاوره و ثبت نام هماهنگ نمایند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید

موسسه آموزش عالی
سپهر سخن