تمام آنچه مورد نیاز شماست…

یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

آمار شرکت کنندگان آزمون قضاوت 1402

آمار شرکت کنندگان آزمون قضاوت 1402

مرحله تستی آزمون جذب عمومی قضاوت 1402 روز جمعه 5 خرداد برگزار شد و آمار شرکت کنندگان آزمون قضاوت 1402 از سوی معاونت منابه انسانی قوه قضاییه اعلام شد.

بر اساس اعلام معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضاییه، قائم مقام معاون منابع انسانی قوه قضاییه، در بازدید از حوزه امتحانی دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه علم و فرهنگ، ضمن بازدید از روند برگزاری آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا 1402، گفت: امروز شاهد روند برگزاری آزمون با رعایت کامل شیوه‌نامه‌های بهداشتی بودیم که اینجا لازم است از همه دست اندرکاران امر تشکر و قدردانی کنیم.

فرهاد افشارنیا با اشاره به زمان اعلام نتایج این آزمون گفت: نتایج آزمون تستی تا اواخر ماه آینده از درگاه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی www.hrtc.ir اعلام می‌شود و پذیرفته شدگان این مرحله در آزمون تشریحی شرکت خواهند کرد و بعد از اتمام مصاحبه علمی، روانشناسی و گزینش به کارگزینی معرفی خواهند شد.

افشارنیا درباره آمار شرکت کنندگان آزمون قضاوت 1402 گفت: در آزمون امسال ۷۸درصد شرکت کنندگان را آقایان و ۲۲ درصد آن را خانم ها تشکیل می دهند. امسال جذب قضات در قوه قضاییه از چهار طریق برگزاری آزمون عمومی از داوطلبان، جذب اختصاصی از طریق شرط معدل، جذب قضایی ویژه کارکنان اداری قوه قضاییه و جذب مناطق محروم، صورت می گیرد.

وی افزود: چند برابر قبول شدگان آزمون امروز برای آزمون تشریحی دعوت می‌شوند و قطعا جذب قضات می تواند شتاب در رسیدگی و رضایت‌مندی بیشتر مردم را به همراه داشته باشد.

﹥مطالب مرتبط:

اشتراک در
اطلاع از
guest
امتیاز شما
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسسه آموزش عالی
سپهر سخن