تمام آنچه مورد نیاز شماست…

دوشنبه 10 اردیبهشت 1403

نتایج اولیه آزمون دکتری 1403 | اطلاعیه اعلام نتایج اولیه و مهلت انتخاب رشته

نتایج اولیه آزمون دکتری 1403

بر اساس اطلاعیه مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور، پاسخنامه و نتایج اولیه آزمون دکتری 1403 منتشر شد.

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، با انتشار اطلاعیه‌ای زمان انتشار کارنامه اولیه و زمان انتخاب رشته برای آزمون ورودی دروه دکتری Ph.D (نیمه متمرکز) سال 1403 را اعلام کرد.

لینک مشاهده و دریافت کارنامه اولیه آزمون دکتری 1403

در این اطلاعیه آمده است کارنامه نتایج اولیه کنکور دکتری 1403 از امروز، سه شنبه 28 فروردین ماه بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قابل مشاهده می باشد.

آن دسته از داوطلبانی که بر اساس اطاعات مندرج در کارنامه، مجاز به انتخاب رشته اعلام شده اند، می توانند از روز شنبه 1 اردیبهشت ماه تا چهارشنبه 5 اردیبهشت، کدرشته‌محل های انتخابی خود را، تا سقف 50 کدرشته‌محل، انتخاب و ثبت نمایند.

کلیه اطلاعات مورد نیاز برای انتخاب رشته، در دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون دکتری 1403 که عصر امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می گیرد، درج شده و داوطلبان مجاز به انتخاب رشته، لازم است تا پیش از هر اقدامی، این دفترچه را با دقت مطالعه نمایند.

نتایج انتخاب رشته و اسامی نفرات دارای حد نصاب جهت دعوت به مصاحبه، از نیمه اول خردادماه از طریق درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش منتشر خواهد شد.

همچنین آن دسته از داوطلبانی که بر اساس نتایج اولیه آزمون دکتری 1403، مجاز و علاقه مند به انتخاب رشته های دانشگاه ازد اسلامی هستند، لازم است ضمن مراجعه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه آزاد اسلامی، جزییات شرایط و تاریخ انتخاب رشته این دانشگاه را پیگیری نمایند.

متن کامل اطلاعیه اعلام نتایج اولیه کنکور دکتری 1403 به شرح زیر می باشد:

اطلاعیه زمان انتشار كارنامه نتایج اولیه و زمان انتخاب رشته‌های تحصیلی آزمون ورودی دوره دكتری«Ph.D.» (نیمه‌متمركز) سال 1403

به اطلاع شركت‌كنندگان آزمون ورودي دوره دكتري «Ph.D.» (نيمه‌متمركز) سال 1403 مي‌رساند؛ كارنامه نتايج اوليه آزمون مذكور در روز سه‌شنبه به‌تاریخ 1403/01/28از طریق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان قابل مشاهده است.

آن‌دسته از افرادی كه بر اساس مندرجات كارنامه اوليه مجاز به انتخاب رشته‌هاي تحصيلي در یک یا چند کد ترکیب (رشته) از مجموعه امتحانی در دوره روزانه یا سایر دوره‌ها شده‌اند، باید از روز شنبه به‌تاریخ 1403/02/01 تا روز چهارشنبه به‌تاریخ 1403/02/05نسبت به ثبت كدرشته‌محل‌هاي انتخابي خود (حداكثر 50 كدرشته‌محل در صورت وجود) با توجه به مجموعه امتحاني كه در آن آزمون داده‌اند، در درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان اقدام نمايند.

به اين‌دسته از متقاضیان توصيه مي‌شود؛ ابتدا نسبت به مطالعه دقيق دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي و اطلاعيه‌هاي مرتبط با آن اقدام، سپس كدرشته‌محل‌هاي مورد علاقه خود را از كدرشته‌محل‌هاي مربوط به مجموعه امتحاني انتخاب و اولويت‌ها را به ترتيب علاقه مرتب و پس از آن نسبت به ثبت انتخاب‌هاي خود اقدام نمايند.

دفترچه راهنماي انتخاب رشته‌هاي تحصيلي اين آزمون از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان از بعدازظهر روز سه‌شنبه به‌تاریخ 1403/01/28در اختيار داوطلبان قرار خواهد گرفت.

لازم به توضيح است اسامي معرفي‌شدگان داراي حدنصاب به منظور شركت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسي سوابق علمي و پژوهشي و …) در دهه اول خردادماه 1403 از طريق درگاه اطلاع‌رساني اين سازمان منتشر خواهد شد.

ضمناً نظر داوطلبان گرامی را به موارد ذیل جلب می‌نماید:

1- داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند. شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

2- داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌هاي غيرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر يك از كدرشته‌محل‌‌هاي مربوط به دانشگاه‌هاي: امام صادق(ع)، جامع امام حسين(ع) و علوم انتظامي امين هستند، در صورت تمايل و داشتن شرايط لازم مطابق توضيحات انتهاي دفترچه، مي‌توانند كدرشته‌محل‌هاي مربوط به دوره‌هاي روزانۀ فقط دانشگاه‌هاي مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نيز انتخاب نمايند.

لازم به ذکر است آزمون دکتری 1403 روز جمعه 4 اسفندماه 1402 در حوزهای آزمونی سراسر کشور برگزار شد.


اینجا بخوانید:

﹥مطالب مرتبط:

اشتراک در
اطلاع از
guest
امتیاز شما
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسسه آموزش عالی
سپهر سخن