تمام آنچه مورد نیاز شماست…

یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

اعلام نتایج کنکور ارشد 1402

نتایج کنکور ارشد 1402

علی‌رضا کریمیان مشاور رییس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش گفت: اعلام نتایج کنکور ارشد 1402 تا اواخر هفته صورت می گیرد.

تکمیلی: جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور ارشد 1402 کلیک کنید

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر کل روابط عمومی سنجش گفت: کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 در روزهای 11 و 12 اسفندماه 1401 با شرکت 471 هزار و 528 داوطلب برگزار شد که از این تعداد 355 هزار داوطلب مجاز به انتخاب رشته شدند.

کریمیان افزود: نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته 1402 در تاریخ 8 خرداد ماه منتشر شد و فرآیند انتخاب رشته برای داوطلبین مجاز تا 20 خردادماه ادامه داشت و تا این تاریخ بیش از 200 هزار نفر نسبت به انتخاب رشته محل های دانشگاه های وابسته به وزارت علوم اقدام نمودند.

وی خاطر نشان کرد: انتخا رشته برای دانشگاه آزاد جدا از دانشگاه های سراسری بوده است و آمار مربوط به آن جداگانه و از سوی مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی اطلاع رسانی خواهد شد.


تکمیلی: جهت مشاهده اسامی پذیرفته شدگان کنکور ارشد 1402 کلیک کنید

نتایج کنکور ارشد 1402 اعلام شد

طبق اعلام رییس سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج نهایی آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی واسته به وزارت علوم و دانشگاه آزاد اسلامی، بر روی درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

عبدالرسول پورعباس در این رابطه اظهار داشت: متقاضیانی که هم در ردیف پذیرفته‌شدگان یکی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی وابسته به وزارت علوم و هم در ردیف پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفته‌اند، توجه داشته باشند که منحصراً می‌تواند در یکی از کدرشته‌محل‌های قبولی ثبت‌نام کنند.

وی درباره نحوه ثبت نام پذیرفته شدگان گفت: «پذیرفته‌شدگان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی به جز دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به ضوابط و شرایط اعلام شده برای کسب اطلاعات درخصوص تاریخ، نحوه و مدارک لازم برای ثبت‌نام از روز یکشنبه ۱۴۰۲/۶/۱۹ به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی محل قبولی مراجعه کنند.

همچنین همه پذیرفته‌شدگان دانشگاه آزاد اسلامی لازم است که از ساعت ۱۰صبح روز دوشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۶/۲۰ تا روز چهارشنبه به تاریخ ۱۴۰۲/۶/۲۲ به منظور ثبت‌نام به سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir مراجعه کنند.

ضمن اینکه لازم است که مطابق زمان‌بندی اعلام شده در سایت واحد دانشگاهی محل پذیرش با در دست داشتن مدارک اعلام شده به منظور تکمیل مراحل ثبت‌نام به واحد دانشگاهی مربوطه مراجعه نمایند.»

اطلاعیه اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون کارشناسی ارشد 1402 دانشگاه های وابسته به وزارت علوم و دانشگاه های آزاد

 


بیشتر بخوانید:

 

﹥مطالب مرتبط:

اشتراک در
اطلاع از
guest
امتیاز شما
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسسه آموزش عالی
سپهر سخن