تمام آنچه مورد نیاز شماست…

یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

دفترچه انتخاب رشته کنکور ارشد 1402 منتشر شد

دفترچه انتخاب رشته ارشد 1402

دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد (دفترچه شماره 2) شامل شرایط، ضوبط، ظرفیت پذیرش رشته ها، اسامی رشته ها و گرایش ها و دانشگاه های ارائه دهنده این رشته ها می باشد.

دفترچه شماره 2 آزمون کارشناسی ارشد 1402 از امروز (چهارشنبه 10 خرداد) بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته و داوطلبان مجاز می توانند از فردا (پنجشنبه 11 خردادماه) تا پایان روز سه شنبه 16 خرداد با مراجعه به سامانه انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 کارشناسی ارشد ناپیوسته در سایت سازمان سنجش آموزش کشور، نسبت به ثبت رشته های انتخابی خود، تا حداکثر 100 کد رشته محل، اقدام نمایند.

 

همچنین آن دسته از داوطلبان که متقاضی انتخاب رشته های تحصیلی واحدهای دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی هستند، پس از اعلام نتایج اولیه آزمون و دریافت کارنامه، و در صورت مجاز بودن برای انتخاب رشته های واحدهای دانشگاه آزاد، جهت اطلاع از شرایط و زمان انتخاب رشته، از تاریخ 11 خرداد 1402 به درگاه اطلاع رسانی سنجش، پذیرش و فارغ التحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.Azmoon.org مراجعه نمایند.

دفترچه راهنمای انتخاب رشته مختص دانشگاه آزاد، که شامل شرایط، ضوابط و ظرفیت پذیرش رشته هاست، در این سایت منتشر خواهد شد.

لازم به توضیح است انتخاب رشته برای رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی با استفاده از «کد دسترسی‌»ای که در کارنامه اعلام نتایج اولیه آزمون درج شده، بطور مجزا و از طریق دانشگاه مذکور انجام می‌پذیرد.

﹥مطالب مرتبط:

اشتراک در
اطلاع از
guest
امتیاز شما
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسسه آموزش عالی
سپهر سخن