تمام آنچه مورد نیاز شماست…

چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403

زمان آزمون وکالت 1403 اواخر فروردین مشخص خواهد شد

زمان آزمون وکالت 1403 اواخر فروردین مشخص خواهد شد

نایب رییس اسکودا در رابطه با زمان آزمون وکالت 1403 گفت: «زمان دقیق برگزاری آزمون 1403 تا آخر فروردین ماه مشخص خواهد شد.»

در پی انتشار اخبار فاقد اعتبار در شبکه های مجازی در رابطه با تاریخ ثبت نام و زمان برگزاری آزمون وکالت 1403، داوطلبان و متقاضیان شرکت در این آزمون دچار سردرگمی و نگرانی شده اند.

در همین راستا خبرنگار وکلاپرس طی یک تماس تلفنی با ابراهیم کیانی، نایب رییس اسکودا، از تاریخ دقیق آزمون وکالت جویا شد.

به گزارش سپهرسخن به نقل از وکلاپرس، کیانی در پایخ به پرسش خبرنگار، پایخ کوتاه داده و گفت: «زمان برگزاری آزمون 1403 تا آخر فروردین امسال مشخص خواهد شد.»

نایب رییس اسکودا در این تماس کوتاه تاکید کرد: «در نماس آخر ماه تاریخ را به شما اعلام خواهم کرد.»

لازم به ذکر است پیش تر رییس کانون وکلای دادگستری مرکز از احتمال برگزاری آزمون وکالت 1403 در تابستان خبر داده بود. این مقام کانون مرکز در توضیح این خبر گفته بود: «مذاکراتی برای برگزاری آزمون 1403 در تابستان صورت گرفته است. با این حال زمان برگزاری آزمون باید در اسکدا نهایی شود.»

جلسه شورای اجرایی اسکودا تا پایان فروردین ماه برگزار می شود . در این نشست، نمایندگان کانون های وکلای دادگستری سراسر کشور، زمان پیشنهادی خود را برای برگزاری آزمون اعلام می کنند؛ این پیشنهادات مورد بررسی قرار می گیرند و در نهای زمان دقیق برگزاری آزمون 1403 تصویب خواهد شد.

پس از آن این زمان از سوی اسکودا به سازمان سنجش اعلام خواهد شد و زمان دقیق برگزاری و فرآیند اجرایی آزمون بعد از تنظیم قرارداد میان اسکودا و سازمان سنجش، از سوی مراجع رسمی به صورت عمومی اطلاع رسانی خواهد شد.


بیشتر بخوانید:

﹥مطالب مرتبط:

اشتراک در
اطلاع از
guest
امتیاز شما
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسسه آموزش عالی
سپهر سخن