تمام آنچه مورد نیاز شماست…

یکشنبه 30 اردیبهشت 1403

انتشار کارت آزمون قضاوت 1402 (جذب عمومی)

کارت آزمون قضاوت
کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت سال ۱۴۰۲ (جذب عمومی حوزویان و دانشگاهیان) در سامانه آزمون جهاد دانشگاهی منتشر شد. بر اساس اطلاعیه ای که مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در سامانه این مرکز منتشر کرده است، کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت سال ۱۴۰۲ (جذب عمومی حوزویان و دانشگاهیان) از امروز 2 خرداد ماه، بر روی سامانه قرار گرفته است و داوطلبان می توانند با مراجعه به پروفال کاربری خود، نسبت به دریافت و چاپ آن اقدام نمایند.      

متن کامل اطلاعیه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت 1402 مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به شرح زیر است:

“بسمه تعالی

اطلاعیه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی در خصوص دریافت کارت ورود به جلسه و اعلام محل باجه های رفع نقص آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا – سال 1402

به اطلاع داوطلبان گرامی آزمون آزمون جذب عمومی تصدی منصب قضا – سال 1402 می رساند، آزمون در روز جمعه 5 خرداد ماه 1402 برگزار می شود؛ لذا دوطلبان می توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون قضاوت از ساعت 10 روز سه شنبه 2 خردادماه به پروفایل کاربری خود در سامانه مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به نشانی https://hrtc.ir/ مراجعه نموده و نسبت به چاپ آن اقدام نمایند.

چنانچه هریک از داوطلبان به دلیل در اختیار نداشتن کد رهگیری مورد نیاز، موفق به دریافت کارت شرکت در آزمون قضاوت نمی شوند، با مراجعه به سامانه و با کلیک بر روی نام آزمون و سپس بخش «بازیابی کد رهگیری»، با وارد نمودن کدملی و شماره تلفن همراه خود (شماره تلفن زمان ثبت نام) نسبت به بازیابی کدرهگیری اقدام نمایند.

داوطلبان گرامی توجه داشته باشند:

در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در کارت ورود به جلسه آزمون مشاهده نمودند، با توجه به ایجاد فرآیند باجه رفع نقص آنلاین در پروفایل کاربری، می توانند ابتدا نسبت به اصلاح این اطلاعات اقدام و سپس کارت ورود به جلسه آزمون خود را دریافت نمایند.

همچنین در صورتی که کارت ورود به جلسه دارا  اشکالاتی از جمله، واضح نبودن عکس، درج عکسی به جز عکس داوطلب و … باشد، ضروری است در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۳ و ۴ خردادما ه از ساعت ۹ ا لی ۱۳ با به همراه داشتن کارت شناسایی معتبر (کارت ملی و یا شناسنامه عکس دار) و همراه داشتن ۲ قطعه عکس ۴ ×۳ (درصورتی که عکس ایراد دارد) به نماینده مرکز آزمون جهاد دانشگاهی، مستقر در نزدیکترین باجه رفع نقص، که آدرس آنها در سامانه این مرکز ذکر شده است، مراجعه نمایند.
با توجه به اهمیت موضوع و لزوم اطلاع رسانی دقیق و کامل، به عنوان تذکر جدی به داوطلبان توصیه می شود از همراه داشتن هرگونه وسیله الکترونیکی از جمله تلفن همراه در جلسه امتحان خودداری نمایند، بدیهی است عدم توجه به این موضوع تخلف بوده و با متخلفین برابر مقررات برخورد خواهد شد.

مرکز آزمون جهاد دانشگاهی
۲ خردادماه ۱۴۰۲

﹥مطالب مرتبط:

اشتراک در
اطلاع از
guest
امتیاز شما
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسسه آموزش عالی
سپهر سخن