تمام آنچه مورد نیاز شماست…

جمعه 7 اردیبهشت 1403

کارنامه آزمون وکالت ۱۴۰۲ خود را برای ما ارسال کنید

نمونه کارنامه آزمون وکالت

آزمون وکالت یک آزمون حقوقی است که داوطلبانی که مایل به دریافت پروانه وکالت هستند باید در آن شرکت کنند. این آزمون توسط کانون‌های وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضاییه برگزار می‌شود. در این بخش از شما دعوت می‌کنیم تا کارنامه آزمون وکالت 1402 خود را برای ما ارسال کنید.

برای ارسال کارنامه می توانید از یکی از راه های زیر اقدام فرمایید:

  • تکمیل فرم انتهای این نوشته و بارگاری تصویر کارنامه و ارسال آن
  • ارسال کارنامه به آِ‌دی تلگرام @mmkkhh2021
  • ارسال کارنامه به آدرس ایمیل sepehr.e.sokhan.ac@gmail.com

ارسال کارنامه آزمون وکالت ۱۴۰۲ شما برای ما مفید است چون ما می‌توانیم با تحلیل و بررسی کارنامه‌ها، نقاط قوت و ضعف داوطلبان را شناسایی نماییم. مثلا ما می‌توانیم ببینیم که داوطلبان در کدام منابع سوال، عملکرد بهتر یا بدتری داشته‌اند. یا اینکه داوطلبان در کدام بخش‌های حقوق، نظیر حقوق جزا، حقوق خصوصی، حقوق عمومی و غیره، قوی یا ضعیف عمل کرده‌اند. با این کار، ما می‌توانیم به داوطلبان راهنمایی‌های لازم را ارائه بدهیم که چگونه مطالعه خود را بهبود بخشیده و نقص‌های خود را رفع کنند.

مشاهده کارنامه‌های داوطلبان پذیرفته شده و یا رد شده آزمون‌های وکالت دوره‌های پیشین، به داوطلبان آزمون‌های آتی وکالت کمک می‌کند تا سطح علمی خود را ارزیابی کرده و هدف خود را تعیین کنند. همچنین با دیدن درصد پاسخ صحیح لازم برای قبول شدن در هر منبع سوال، داوطلبان آینده می‌توانند برنامه مطالعاتی خود را بهتر بچینند و تمرکز خود را بر روی منابع مهم‌تر بگذارند.

این کار به افزایش سطح علمی و عملکرد داوطلبان در آزمون وکالت کمک خواهد کرد. داوطلبان با استفاده از این منبع اطلاعات، می‌توانند خود را با استانداردهای آزمون وکالت آشنا کنند و نقص‌های خود را برطرف نمایند. همچنین می‌توانند از تجربیات و نکات داوطلبان پذیرفته شده بهره ببرند و از خطاهای داوطلبان رد شده پرهیز نمایند.

به همین خاطر، خواهشمندیم که همه شرکت کنندگان در آزمون وکالت سال ۱۴۰۲، کارنامه خود را برای ما ارسال کنند. نتیجه شما (قبول یا رد) برای ما فرقی نمی‌کند. ما فقط به عدد و رتبه شما توجه نخواهیم کرد، بلکه به درصد پاسخ صحیح شما در هر بخش و هر منبع سوال نگاه خواهیم کرد.

لطفا در فرستادن کارنامه به نکات زیر دقت کنید:

  • کارنامه‌های منتشر شده، بدون نام و شماره داوطلب هستند. پس نگران حفظ حریم خصوصی خود نباشید. ما از اطلاعات شخصی شما به هیچ عنوان سوء استفاده نخواهیم کرد.
  • لطفا تصویر کارنامه وکالت خود را با کیفیت و وضوح مناسب بفرستید تا به راحتی قابل خواندن باشند.

برای ارسال کارنامه آزمون وکالت ۱۴۰۲ خود، شما می‌توانید تصویر آن را از طریق فرم زیر برای ما ارسال نمایید. ما پس از دریافت کارنامه شما، آن را بررسی کرده و در صورت صحت و وضوح آن، آن را در سایت منتشر خواهیم کرد.

با تشکر از همکاری شما.

"*"فیلدهای ضروری را نشان می دهد

نام و نام خانوادگی
فایل ها را به اینجا بکشید
حداکثر اندازه فایل: 64 MB.

    ﹥مطالب مرتبط:

    اشتراک در
    اطلاع از
    guest
    امتیاز شما
    0 دیدگاه ها
    بازخورد (Feedback) های اینلاین
    مشاهده همه دیدگاه ها
    موسسه آموزش عالی
    سپهر سخن