تمام آنچه مورد نیاز شماست…

جمعه 7 اردیبهشت 1403

تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403

تاریخ ثبت نام کنکور کارشناسی ارشد 1403 و لیست رشته ها و مواد امتحانی آزمون ارشد 1403 اعلام شد.

براساس اطلاعیه ای که در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اموزش کشور، ثبت نام در آزمون سراسری کارشناسی ارشد 1403 کلیه رشته ها از تاریخ 23 مهرماه 1402 آغاز می شود و تا تاریخ 29 مهر 1402 ادامه خواهد داشت.

کنکور کارشناسی ارشد 1403 براساس قانون سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی که در تاریخ 18 اسفند 1394 در مجلس شورای اسلامی به تصویب رسیده است و مطابق آیین نامه ها و مصوبات شورای سنجش و پذیرش دانشجو در دوره های تحصیلات تکمیلی برگزار خواهد شد.

معرفی گرایش های مهم حقوق در مقطع کارشناسی ارشد

جزییات شرایط و ضوابط ثبت نام، برگزاری و پذیرش در کنکور کارشناسی ارشد 1403 همزمان با آغاز ثبت نام در این آزمون، از طریق اطلاعیه و انتشار دفترچه راهنمای ثت نام از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اطلاع رسانی خواهد شد.

همزمان اعلام تاریخ ثبت نام در کنکور کارشناسی ارشد، لیست رشته ها، مواد امتحانی و ضرایب آن ها در کنکور ارشد 1403 نیز اعلام شده است.

لازم به تاکید است که امکان تغییر و اصلاح عناوین رشته ها و سایر اطلاعات مندرج در این جدول تا آغاز زمان ثبت نام وجود دارد. بناراین اطلاعات موجود در دفترچه راهنمای ثبت نام ملاک نهایی ثبت نام و پذیرش خواهد بود.

جهت مشاهده عناوین رشته ها، گرایش ها، مواد امتحانی و ضرایب هر یک در آزمون سراسری کارشناسی ارشد، اینجا کلیک کنید.

به گزارش روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور به نقل از دکتر عبدالرسول پورعباس، رییس سازمان سنجش، آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته 1403 روز جمعه مورخ 4 اسفند 1402 برگزار خواهد شد.

پورعباس تاکید کرد: داوطلبان در زمان ثبت نام ابتدا مندرجات و اطلاعات موجود در دفترچه راهنما را با دقت مطالعه نمایند و بعد از آن اقدام به ثبت نام نمایند.

 

﹥مطالب مرتبط:

اشتراک در
اطلاع از
guest
امتیاز شما
2 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
سولماز
سولماز
16 شهریور 1402 21:45
امتیاز شما :
     

سلام . اگر من در آزمون ارشد مشاوره ، زبان خارجه را صفر درصد بزنم ولی بقیه دروس را ، همگی را بین ۶۰الی۷۰ درصد بزنم ، آیا روزانه یا شبانه نوبت دوم دانشگاههای دولتی معتبر و مطرح ، قبول می گردم ؟ پیشاپیش از مشاور این صفحه ، واسه جوابشون ، سپاسگزاری می نمایم .

موسسه آموزش عالی
سپهر سخن