تمام آنچه مورد نیاز شماست…

شنبه 8 اردیبهشت 1403

ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه از امروز آغاز می شود

ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه

ثبت نام آزمون کارشناسی رسمی قوه قضاییه برای تمامی رشته ها از امروز 29 شهریور ماه آغاز می شود.

به گزارش خبرگزاری میزان، حسن عبدلیان پور، رییس مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه ضمن اعلام خبر آغاز ثبت نام این آزمون از امروز، تاکید کرد، ثبت نام این آزمون برای کلیه رشته ها تا تاریخ 5 مهر ادامه دارد.

رییس این مرکز همچنین گفت: «داوطلبان و متقاضیان شرکت در آزمون مذکور می توانند با مراجعه به درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش به نشانی www,sanjesh.com نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

برای ورود به سیستم جامع ثبت نام آزمون کلیک کنید.

دانلود دفترچه راهنمای ثبت نام آزمون

عبدلیان پور تاکید کرد داوطلبان پیش از ثبت نام حتما دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون را با دقت مطالعه نمایند.

در همین رابطه پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش اطلاعیه ای به شرح زیر را منتشر کرده است:

مركز وكلا، كارشناسان رسمي و مشاوران خانواده قوۀ قضائيه، در اجراي بند «ب» ماده 4 آئين نامه اجرايي ماده 187 قانون برنامه سوم توسعه اقتصادي، اجتماعي و فرهنگي جمهوري اسلامي مصوب 1397/11/29و طبق تبصره يک ماده 4 قانون تسهيل صدور مجوزهاي کسب و کار مصوب 1400/12/24مجلس شوراي اسلامي در سال 1402 نسبت به برگزاری آزمون کارشناسان رسمی اقدام می نماید.

بر اين اساس متقاضيان اخذ پروانه كارشناسي رسمي دادگستري جهت شركت در آزمون سراسري كارشناسان رسمي دادگستري سال 1402 می توانند از روز چهارشنبه به تاریخ 1402/06/29لغایت روز چهارشنبه به تاریخ 1402/07/05 بامراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشاني www.sanjesh.org نسبت به دریافت و مطالعه دقیق دفترچه راهنما از آن درگاه و ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

آزمون برای همه متقاضیان در روز جمعه به تاریخ 1402/08/12برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است هزینه ثبت نام در این آزمون 6000000 ریال معادل 600 هزار تومان می باشد که صرفا از طریق درگاه پرداخت سایت سنجش باید واریز شود.

﹥مطالب مرتبط:

اشتراک در
اطلاع از
guest
امتیاز شما
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسسه آموزش عالی
سپهر سخن