تمام آنچه مورد نیاز شماست…

پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

ماجرای لو رفتن سوالات آزمون وکالت مرکز وکلا چیست؟

لو رفتن سوالات آزمون وکالت مرکز وکلا

ساعت 15 عصر دیروز جمعه 18 اسفند ماه آزمون فوق العاده مرکز وکلای قوه قضاییه برگزار شد. ساعتی پیش از برگزاری آزمون اخباری در فضای مجازی دست به دست شد که حاکی از لو رفتن سوالات آزمون وکالت مرکز وکلا بود.

چند ساعت پیش از آغاز فرآیند آزمون وکالت، یک کانال تلگرامی با انتشار تصویری مدعی شد که این سوالات مربوط به آزمون است و پاسخ آن را نیز مشخص کرده بود.

پس از برگزاری آزمون تعداد زیادی از داوطلبان تایید کردند که سوالات منتشر شده در کانال تلگرامی مذکور، همان سوالات آزمون دیروز بوده است.

نکته قابل تامل این است که ادمین کانال مذکور، پا را از انتشار سوالات فراتر گذاشته و در یک پست دیگر، مسئولان برگزاری آزمون را دعوت به عذرخواهی از مردم کرده است.

سوالات آزمون مرکز وکلا لو رفت

پیگیری خبرگزاری ها از مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه و همچنین مسئولان سازمان سنجش در رابطه به اخبار منتشر شده از لو رفتن سوالات آزمون وکالت مرکز وکلا بدون پاسخ مانده است و تنها ساعاتی پیش روابط عمومی مرکز وکلا اطلاعیه ای را منتشر کرده که در آن هیچ اشاره ای به این موضوع نشده است.

متن این اطلاعیه به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

آزمون فوق العاده وکالت اسفندماه ۱۴۰۲ مرکزوکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه برگزار گردید.

در راستای اجرایی نمودن ماده ۵ قانون تسهیل مجوزهای کسب و کار، آزمون فوق العاده وکالت سال ۱۴۰۲ مرکز وکلا در تاریخ هجدهم اسفندماه سال جاری در بیش از هفتاد شعبه اصلی و دویست شعبه فرعی در سراسر کشور و با بیش از یکصدو ده هزار داوطلب برگزار گردید.

نتایج اولیه بعد از رسیدگی به اعتراضات و تهیه کلید سوالات، چهل و پنج روز کاری بعد از آزمون اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است مطابق تبصره ماده پنج قانون تسهیل، مسئولیت برگزاری آزمون و اعلام نتایج مرحله کتبی بر عهده سازمان سنجش می‌باشد.

روابط عمومی مرکز وکلاء، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضاییه

لازم به ذکر است آزمون فوق العاده مرکز وکلا عصر روز جمعه با شرکت بیش از 113 هزار داوطلب برگزار شد و طبق اعلام مسئولان نتیجه آن 45 تا 60 روز دیگر اعلام خواهد شد.

منبع خبر: خبرگزاری ایسنا


توضیح: چنانچه پیگیری خبرنگاران از مسئولان سازمان سنجش یا مرکز وکلا پاسخی در پی داشته باشد، از طریق همین صفحه اطلاع رسانی خواهد شد.


دریافت دفترچه سوالات آزمون وکالت مرکز وکلا – نوبت دوم 1402

﹥مطالب مرتبط:

اشتراک در
اطلاع از
guest
امتیاز شما
2 دیدگاه ها
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
علیرضا پاک نژاد
علیرضا پاک نژاد
20 اسفند 1402 07:00
امتیاز شما :
     

این مسخره بازی نشان از ضعف اساسی در حفاظت از آزمون هاست و به شایعات ورود بیسوادان در رشته های پر متقاضی در سال‌های قبل با شک و تردید نگاه میکند و برای چهره نظام خوب نیست و خدای ناکرده عواقب بدی را بهمراه دارد . امیدوارم عوامل دست اندر کار بسیار حساس شوند و حق شرکت کنندگان مظلوم با عدالت رعایت گردد .

موسسه آموزش عالی
سپهر سخن