تمام آنچه مورد نیاز شماست…

شنبه 8 اردیبهشت 1403

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سردفتری اسناد رسمی در فروردین ماه

مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سردفتری اسناد رسمی در فروردین ماه

روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور، با انتشار اطلاعیه ای از تعیین مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سردفتری اسناد رسمی در فروردین ماه خبر داد.

بر اساس اطلاعیه منتشر شده در درگاه اطلاع رسانی این سازمان، آن دسته از متقاضیانی که تا امروز (دوشنبه 28 اسفند 1402) موفق به ثبت نام در آزمون سردفتری نشده اند، می توانند از روز چهارشنبه 15 فروردین ماه تا روز سه شنبه 21 فرودین ماه با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به ثبت نام در این آزمون اقدام نمایند.

همچنین در این اطلاعیه آمده است، کسانی که ثبت نام خود را انجام داده اند، در تاریخ فوق می توانند در صورت تمایل به ویرایش اطلاعات خود بپردازند.

مشروح این اطلاعیه را در زیر می توانید بخوانید:

اطلاعیه اعلام مهلت مجدد ثبت‌نام آزمون انتخاب سردفتر اسناد رسمی سازمان ثبت اسناد و املاك كشور سال 1403

پیرو انتشار اطلاعیه راهنماي ثبت‌نام در تاريخ 1402/12/22، به اطلاع متقاضيان اين آزمون مي‌رساند، به منظور فراهم نمودن تسهيلات بيشتر براي آن‌دسته از متقاضیانی كه تا اين تاريخ (1402/12/27) براي ثبت‌نام اقدام ننموده‌اند، مهلت مجدد براي ثبت‌نام‌ از روز چهارشنبه به‌تاريخ 1403/01/15تا روز سه‌شنبه به‌تاريخ 1403/01/21در نظر گرفته شده است كه متقاضيان مي‌توانند پس از مطالعه دقیق اطلاعيه راهنمای ثبت‌نام، به درگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان به نشاني www.sanjesh.org مراجعه و برای ثبت‌نام اقدام نمایند.

ضمناً آن ‌دسته از متقاضیانی که قبلاً ثبت‌نام نموده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل تا تاریخ فوق، نسبت به ویرایش اطلاعات خود اقدام نمایند.

معرفی آزمون سردفتری

ثبت نام آزمون سردفتری از روز 22 اسفند ماه سال جاری آغاز شده بود و بنا بر اعلام سازمان سنجش مهلت ثبت نام تا روز 27 اسفندماه بود. اما ساعاتی پس از آغاز ثبت نام، لینک ثبت نام غیر فعال شد و این موضوع تا روز 23 اسفند ادامه داشت. پس از فعال سازی مجدد سامانه، آخرین مهلت ثبت نام تا تاریخ 28 اسفند تغییر یافت.

در نهایت امروز بر خلاف روال معمول، به جای تمدید مهلت ثبت نام، مهلت مجدد ثبت نام در آزمون سردفتری اسناد رسمی برای فروردین ماه 1403 تعیین شده است.

لازم به ذکر است آزمون سردفتری در تاریخ 27 اردیبهشت 1403 مطابق قانون تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار برگزار خواهد شد.

منبع: روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور

﹥مطالب مرتبط:

اشتراک در
اطلاع از
guest
امتیاز شما
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسسه آموزش عالی
سپهر سخن