تمام آنچه مورد نیاز شماست…

پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت 1402 در کانون وکلای گیلان

اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت گیلان

آگهی ثبت نام قبول شدگان، بدون اعلام اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت 1402 کانون وکلای گیلان در سایت این کانون منتشر شد.

روابط عمومی کانون وکلای دادگستری گیلان، برخلاف رویه معمول، بدون اعلام اسامی نفرات پذیرفته شده در آزمون وکالت 1402 این مرکز، با انتشار اطلاعیه ایاز نفراتی که موفق به کسب حدنصاب نمره تراز قبولی شده اند، دعوت کرده است تا نسبت به ثبت نام اینترنتی در سایت کانون گیلان اقدام نمایند.

بر اساس این اطلاعیه، مهلت ثبت نام اینترنتی در سایت کانون وکلای دادگستری گیلان برای پذیرفته شدگان آزمون وکالت 1402 این مرکز از 9 مهرماه تا 20 مهرماه می باشد.

متن کامل اطلاعیه ثبت نام کانون وکلای گیلان به شرح زیر است:

از کلیه پذیرفته شدگان آزمون ورودی کارآموزی وکالت ۱۴۰۲ که حد نصاب لازم جهت قبولی در آزمون را کسب نموده اند، دعوت می گردد از تاریخ 9 مهر 1402 لغایت 20 مهر 1402 با مراجعه به سایت کانون وکلای دادگستری گیلان به نشانی www.guilanbar.ir و بخش خدمات الکترونیک نسبت به تکمیل فرم ها و بارگزاری مستندات اعلامی جهت ثبت نام اقدام نمایند.

شایان ذکر است برنامه زمانی جهت مراجعه حضوری بمنظور احراز هویت و تطبیق مدارک و مستندات ابرازی و انجام استعلامات متعاقبا اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است اسامی پذیرفته شدگان آزمون وکالت 1402 کانون وکلای دادگستری گیلان، به محض انتشار در سایت این کانون، در این صفحه منتشر خواهد شد.

﹥مطالب مرتبط:

اشتراک در
اطلاع از
guest
امتیاز شما
0 دیدگاه ها
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
موسسه آموزش عالی
سپهر سخن